Sunday 27 November 2011

#IMISSTHEM#

Hallo alls! Korang sihat? Saya kurang sihat ;(  saya sekarang demam. hehe actually demam olok olok orrr demam lie :pp Saya sebenarnya kangen sama teman teman saya di indon. Oopss! maaf lari tajuk. Saya rindu sesangat dekat my buddies a.k.a SHINex. Dh lame x jumpe dierorang terutamanya alyn , sd , tini , yana. And dh lame jugak x ber'babax' & ketawa , kecuali dekat tusiyen. Klau dekat tuisyen tak ketawa ha! something wrong with it. Ustaz tu makkk aiii klau masuk maharaja lawak mega sah! memang sah KALAH! haahaha jht ank murid nih. Sorang lagi yg saya rindu my kakak orrr sy panggil dyer mekkkkkk  , ainGG. dyer ni pagi pagi ziarah kelas sy , megumpat 15 minit ok! dh cukup. xD. Lambat lg ker 10.12.2011 , sbb hari tu kiterorang jnji nk buat 'date' . Sehari sebelum tu pulak hari jd MINHO! owhhh betapa gembiranya sy :pp Bak kata pepatah kan 'smbil menyelam berenang' !?., hehe maaf , peribahasa sudah dedit. Kiterorang nk sambut birthday saya sekali lh. Kan dh x lame. Biase lh kan orang lahir bulan hujung hujung ni memang susah ckit nk sambut hari jd. hahaaha. Rasenyer ni jer kowt orang orang yg sy kangen. Klau mcm tu dh habez lh post kiter kli ni. Aihhh! pendek jer. Amboi! nk panjang panjang. ;)

p/s: Gud lark for kakak kakak n abang abang yg sedang berSPM. For my cousin yg x braper nk cousin aish semoga berjaya ! pesey ko pikkk tok pikkk tuh , sblum jawab baco bismillah. ok? gud :)) Bubye.

No comments:

Post a Comment